Yasuke
I det føydale Japan må en samurai -kriger av afrikansk avstamning vende tilbake til sitt liv med sverd og vold for å beskytte en mystisk jente mot mørke krefter.
Ronin
Når Ichikas unge datter blir rammet av en mystisk sykdom, ber hun Yasuke om å ta dem med til en spesiell lege, men Yasuke nekter å ta dem med på båten sin.
The Old Way
Tilbake i 1581 er Yasuke og Natsumaru blitt trofaste krigere i Nobunagas tjeneste, og i nåtiden blir Yasuke innhentet av en gruppe leiesoldater.
Abraham sender Haruto og Nikita på jakt etter Saki, som bruker kreftene sine til å slå tilbake. Under tortur gjenopplever Yasuke et gammelt svik.
Tilbake i landsbyen ber Saki Yasuke om å føre henne til dr. Morisuke, og hun nekter å godta et nei, men de oppdager raskt at nye fiender er ute etter dem.
Morisuke beskytter Saki når Daimyoen angriper på astralplanet, mens Yasuke konfronterer den maskerte mørke generalen, som avslører deres sanne identitet.
Mens Morisuke og hans menn danner et beskyttende skjold rundt tempelet, konfronterer Yasuke og Saki Daimyoen i Azuchi-borgen.