Young Lady And Gentleman
En enkemann ansetter en privatlærerinne til sine tre barn, og blir sjokkert når han oppdager at han begynner å falle for henne.
Dan-dan vinner Yeong-guks tillit og går med på å hjelpe ham med å komme i kontakt med barna sine. Sa-ra får uvelkomment besøk av en eks.