Zokie og Rubys verden
Når den eksentriske vloggeren Ruby finner ut at den eneste følgeren hennes er romvesenet Zokie Sparkleby fra planeten Pudge, blir de to raskt bestevenner og filmer eventyr sammen. Ruby lærer Zokie om Jorden mens han lærer å kontrollere magien sin.
Earl blir altfor involvert i å promotere Rubys kanal. Zokie prøver å fikse Rubys uflaks.
Zokie fortryller håret til Ruby med glitrende magi, og plutselig er de fanget i en verden av floker.