Zombies: The re-animated series
Endless Summer
Zed og Addison ønsker at sommeren aldri skal ta slutt, men når ønsket går i oppfyllelse, forvandles sommerdrømmen til et mareritt.
Willa prøver å skremme Addison med den skremmende legenden om Solstice Slasher, men da Slasher kommer til festen deres, innser de at det kanskje ikke bare er en legende likevel.
Zed og Addison bruker limesoda for å vinne en grillkonkurranse, men i stedet skaper de en kulinarisk katastrofe: Et pizzamonster som vil ha dem på tallerkenen.
Zed vil at Eliza skal bli med ham på telttur, men hun har allerede programmert en realistisk virtuell campingplass på soverommet sitt og nekter å bli med.
Addison, Zed og Eliza forvandler ved et uhell en kjøttetende plante til et glupsk, tohodet monster. Klarer de å utrydde den onde planten før den sluker dem og Bucky?
Addison lager kloner av seg selv for å holde tritt med den travle timeplanen sin, men når klonene går berserk, må hun legge til en ny oppgave på gjøremålslisten: hindre klonene i å ødelegge Seabrook.