Huggtenner, finner og støttenner
Med nesten 28 000 pasienter fra nesten 2000 arter vet dyrlegene i Lincoln Park Zoo og Brookfield Zoo i Chicago aldri hva som venter dem, og hver dag bringer nye utfordringer. Bli med dyrhagelegene når de behandler en silverback-gorilla med hjerteproblemer, en delfin med lungebetennelse og en familie marekatter som må til sjekk. Ved hjelp av teknologi, lagarbeid og deres egen kreative oppfinnsomhet, presser dyrlegene grensene for vitenskapen og gir verdens mest truede dyr en fremtid.