S5, E6: The Walker family is willing to forgive and forget Scotty's infidelity but when the family all put their best foot forward to help them reunite, things end up in a fist fight. Meanwhile, Jack starts to pursue new ventures, but Kitty can't seem to picture herself in this new life; and Sarah and Luc share some exciting news with the family.