Black-ish 9. Wilds Of Valley Glen
S5, E9: Dre takes Jack and Diane on a camping trip for school and hatches a plan for them to escape to a fancy hotel. Meanwhile, Bow gets an award at work, but feels undermined after a colleague is surprised to learn where she went to school.