A Super First-Rate Elite vs an F-Rank Ossan
S1, E3: Rick begins his mock battle with the F-rank Crusher, Raster Diarmut; Raster thinks the gap in ability between him, a genius and Rick, a late-starting newbie, is all too clear; as the battle progresses, Rick's training begins to show through.