Magical Girl Spec-Ops Asuka A Very Realistic Way of Dealing with a Problem
S1, E5: Kurumi uses her magic to remove Nozomi's memories of the past week and Asuka agrees to join M Squad. Iizuka's superiors refuse to move Nozomi to another school, hoping to use her as bait.