A.A.
S1, E5: A month has passed in Max and Maggie's charade. Max's pregnant belly is growing and growing, while he lies to Maggie so he can hang out with Patrick. Dorothy reveals her plans for her daughter. Max has a breakthrough in Alcoholics Anonymous.