Access: Denied
S1, E3: ChaCha appears on Access Hollywood, but her older sister, Kennie, feels left out; Kia and Tray butt heads after she takes him to a famous vocal coach; Breanna has a bad attitude at a photo shoot; Daelyanna records a new song.