Superstore Amnesty
S3, E15: Glenn and Dina offer amnesty to the employees for any misdeeds they confess, so Garrett and Cheyenne try to figure out how to take advantage of it; Jonah and Amy try to defuse an awkward situation that has the entire store gossiping.