Understanding Calculus: Problems, Solutions, and Tips An Introduction to Continuity
S1, E5: A function is continuous if there is no interruption in the curve when its graph is drawn; the three conditions that must be met for continuity; applications of associated ideas; the greatest integer function and the intermediate value theorem.