S1, E503: JJ and his animal pals play, learn, and laugh together! From a thrilling balloon boat race to a game of peek-a-boo, every day is full of surprises. They beat the heat at the beach, share tasty treats, and even throw a clean-up dance party. With music, teamwork, and adventure, there's always something exciting to do!