Motorheads Assessment
S1, E3: Urged by Logan to repair his friendship with Marcel, Zac suggests they go to a go-kart track; Curtis invites Caitlyn to a family barbeque; Harris prepares for a street takeover; Sam discovers how much Ironwood has changed.