Cosmic Love Astrologically Matched
S1, E1: The four Elements arrive at the Cosmic Compound and meet a group of eligible singles. They each go on a first date before any of their ideal matches are revealed; some follow their astrological advice, and some fall back into old patterns. Sparks be.