Magical Girl Spec-Ops Asuka Babel Brigade - Combat Begins
S1, E4: When Public Safety refuse to launch a rescue operation to save Nozomi, Iizuka calls upon Asuka and Kurumi to rescue her. Asuka faces off against the two magical Russian mercenaries, Stroghil and Pobur.