Bae in Bombay
S1, E2: Bae’s search for a solution leads her to Mumbai, but it’s not going to be so easy to fix everything. When family fails her, it is fun new friends like Saira that prop her up. But her woes aren’t over as Bae girds herself to face the fire of an influential man.