Big Hero 6 The Series (Shorts) Baymax and Go Go
S1, E2: Go Go teaches Baymax how to roller skate around the local area. Go Go's way of teaching isn't always very safe. Baymax's lack of control and practise leads to him to cause chaos along the streets.