Big Hero 6 The Series (Shorts) Baymax and Mochi
S1, E5: Aunt Cass asks Baymax to watch over her fluffy cat, Mochi. Baymax tries to tap into Mochi's primal hunting instincts. His good intentions lead to some disastrous effects for Aunt Cass to clean up when she arrives back home.