Womb Envy Bea Arthur
S1, E1: Max wakes up hungover to find his pregnant best friend Maggie from high school knocking at his door, desperately seeking his help. When Maggie's religious mother arrives they must hide all evidence of his gay life and pretend to be the perfect couple.