Under the Bridge Beautiful British Columbia
S1, E4: In 1979, Suman and Manjit fall in love, setting into motion a series of events that will change their lives forever; in 1997, the Seven Oaks girls go to the Virk house for a dinner to remember, leading to the shocking revelation of Manjit's secret.