Tickety Toc Bell Time
S1, E6: The twins are asked to collect McCoggins's bell for a town performance; despite Battersby's warning that the clapper is fragile and doesn't have a spare, Tommy and Tallulah manage to break it; deciding that they must make a replacement, they look everywhere for something to use and try some very unusual options.