Blue Melon Buns
S1, E2: Kokomi's mother prepared a lavish meal for breakfast hoping to help energise her for the competition, but Kokomi was worried about her weight. She tries not to let anyone know her plight, but becomes overly sensitive to what people are saying at the same time. Then, she starts slipping with her training...