The Mystic Archives of Dantalian Book of Fetus
S1, E2: Huey and Dalian are hired to appraise the Lilburn family’s library and soon discover that a string of murders surround the beautiful maiden of the estate, Estella. Could it be the curse of a Phantom Book?