Bred for the purpose of horizontal blowjobs
S1, E5: Magnus Betnér gets a visitor on the stage and gets roasted like never before; Emma Molin attempts to create a wellness holiday; Gina Dirawi is once again crawling up in asses; Per Andersson discovers all of Snow White's dwarves.