Bref. It's a Matter of Perspective.
S2, E3: An unexpected event shakes up the whole family; he watches everyone's reactions; he starts dating again; he's struck by the realisation, everyone's pretending; maybe the solution to his problems is to be more honest in his romantic relationships?