Cabana Hero Action Son
S4, E12: When Matt helps Grandpa Mort efficiently book a family trip to the Bahamas, the family is impressed, so Greg reserves a cabana at the pool to outdo Matt; Tim saves the life of a hotel guest; Matt and Colleen take an excursion to a private island.