Can the Flames of Love Burn in Hell? You Don't Even Know You're Already Dead!!
S1, E5: In a flashback, Kenshiro remembers how, a year ago, Shin defeated him in combat, engraved the seven scars on his chest and took his fiancée Yuria, who went with Shin to save Ken's life.