Young Rock Check Your Head
S1, E4: Miami, 1990: Dwayne looks to crack the starting lineup as a freshman for the famed Miami Hurricanes football team and attract the attention of players, coaches and celebrities. An unexpected incident sends his season and life into turmoil.