New Kids in the Wild Chico The Baby Capuchin
S1, E4: Enter Brazil’s Serra da Capivara at the beginning of the dry season as a troop of capuchin monkeys welcomes its newest member. Explore the forest alongside the curious baby, who faces threats from predators, food shortages, and even the wild climate.