Shameless Confession
S6, E15: Frankie upsets everyone and gets cast out for the night by Debbie. He takes shelter in a confessional booth and overhears a shocking confession from a neighbour. He gets drawn into the secrets of intrigue, murder and lust of the Chatsworth residents.