What Einstein Got Wrong Cosmology and the Cosmological Constant
S1, E5: Investigating what Einstein reportedly called his biggest blunder, which is his insistence that the universe is static; why general relativity is inconsistent with a static universe; Edwin Hubble's pioneering observations of the cosmos.