Darjeeling with Everyone
S1, E5: The school store finds itself packed after a sudden closure of the cafeteria. Kanata, the student council president, proposes that the student council run the cafeteria on their own, but Risa, always getting the short end of the stick when it comes to Kanata's plans, opposes the idea.