December 2nd, 2025
S1, E2: Kevin Hart and Kenan Thompson break down their favorite moments from the world of sports with colorful commentary, sketches, celebrity and athlete interviews. Dodgers' Coach Dave Roberts, Jerry O'Connell, Diego Pavia and Johnny Manziel appear.