Code X Decrypting Da Vinci's Vitruvian Man
S1, E1: Did Leonardo da Vinci encode esoteric secrets within his legendary works of art? Polymath and entrepreneur Robert Edward Grant explores the proportions of Da Vinci's Vitruvian Man in relation to the physics of the Great Pyramid of Giza.