Somali and the Forest Spirit Dying Flowers Look Up at the Birds
S1, E6: Hoping to cure Haitora's illness, Uzoi attacks Somali, but realizes she can't bring herself to hurt her; that night, Haitora reveals an important secret to Golem, which Uzoi happens to overhear.