S1, E2: Bertrand and Vincent head to the "Avenue of Volcanoes" in Equador. Here there are about 50 volcanoes, 27 of them active. It is also home to one of the highest active volcanoes on Earth. The boys don't make it there but they do venture to Mt. Reventador, Mt. Tungurahua, and Mt. Sangay.