What Einstein Got Wrong Einstein's Rejection of Black Holes
S1, E3: Einstein's rejection of the most astounding prediction of general relativity; how the concept of black holes emerged from Einstein's theory and how he dismissed it, even as other researchers examined the theoretical properties of these objects.