Deep Water Episode 1
S1, E1: Detective Tori Lustigman (Yael Stone) is partnered with Nick Manning (Noah Taylor) to investigate a brutal murder, only to discover a series of eerily similar cold cases one of whom may have been her brother, Shane. Much to the frustration of her boss Inspector Peel (William McInnes), Tori digs deeper only to have their current investigation compromised, resulting in a hostage situation and a fatal error of judgement.