What About Brian Episode 18
S2, E18: Dave and Deena contemplate their divorce papers; Stephanie asks Laura to attend the party with Brian as his date; Natasha wants a casual, sexual relationship with Adam; Nicole devises a strategy to help Deena's struggling cupcake business.