Corleone: Mafia and Blood Episode 2
S1, E2: Totò Riina is finally arrested after arranging the 1992 assassinations of magistrates Falcone and Borsellino, who were attempting to bring the Mafia down. The war between the Italian State and the Cosa Nostra kills thousands.