Luann and Sonja: Welcome to Crappie Lake Episode 3
S1, E3: Luann and Sonja start to plan a happy hour at the motel to promote the business and increase tourism; on the drive to meet Sonja's new love interest, the women come upon a lemonade stand and help raise donations for the homeless.