Secret Diary Of A Call Girl Episode 3
S2, E3: Belle struggles to cope with her new relationship, and finds being a girlfriend much harder than having work relationships. Then, when she thinks things couldn't get any more stressful, the wife of a client turns up demanding to know the truth about her husband and Belle.