Malice Episode 4
S1, E4: Jamie blames Nat's friends for the family tragedy, but Nat is defiant; Jules and Damien arrive and accuse Adam of being a fraud; things are starting to unravel for Jamie; Jules confesses to Nat why she's been so weird about Adam.