The Kids Are Alright Episode 5
S1, E5: Timmy must choose between his dad's dreams for him and his own dreams of showbiz glory; feeling rusty after being at the seminary for so long, Lawrence asks Eddie to help prepare him for a date by taking him on a practise date.