Secret Diary Of A Call Girl Episode 6
S4, E6: There is a nasty surprise in store for Belle when she arrives home from New York. In a fighting mood, she unleashes the closet wrestler in her client and confronts dominatrix Charlotte. Meanwhile, her relationship with Ben has hit a new low - can they manage to get past their difficulties?