Hollywood Medium with Tyler Henry Episode 8
S2, E8: Tyler helps Eva Longoria, Bobby Brown and JWoww connect with relatives who have passed away. Eva receives an emotional connection from a long lost relative, and Bobby Brown gets in touch with his deceased daughter.