Extreme Makeover: Home Edition Episode 8
S8, E9: The team assists a Tennessee family whose school was swept away in flooding earlier this year, but who still found time and resources to assist other struggling families in the region; Carrie Underwood, Keith Urban and LeAnn Rimes help out.