Secrets And Lies Episode 8
S1, E8: Feeling desperate, Ben retraces his steps from the night of Tom's murder; Christy and Ben's marriage continues to deteriorate; when Ben's lawyer presents an alternate theory of the murder, a shocking discovery comes to light.